Betongkeps



Hej världen, jag har fetinghuvudvärken.
Är inte jag supposed to be frisk? Det trodde jag i alla fall.

Stallet igår gick bra. Jag var 20 min försenad dock, så Janna fick börja utan mig.
Det var bara hon och jag, men det gick riktigt smidigt och vi var klara på 1½ timme ungefär. Kallt som tusan var det, så jag fick tina tårna på spisen när jag kom hem. Sockorna fräste lite.
Imorn ska jag eventuellt ut till stallet, får se hur det blir. Janna skulle höra av sig i alla fall. Hoppas det.

Ehm, snart ska jag ta bussen och möta Tessan. Vi ska fixa med lite grejer.
Jaa, det var väl vad jag hade att säga typ?
Spelade sims 43876 timmar igår, totalfastnade framför datorn. Haha. Det går i perioder det där, simsspelandet.

Kommentarer
Postat av: Miss J

Ja just det. Jag har ju förfan t.o.m naggat det hemma hos er ju. Hade jag glömt bort..



Jaa jag vet.. Men det är pissjobbigt.. Men ja, jag vet ju att jag måste ringa, och det är ännu jobbigare..

2009-01-17 @ 17:10:44
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0