Dödssjuk



Hej kära, kära bloggläsare!
Jag har varit dödssjuk.
Detta är dessutom första gången jag loggar in sen jag blev sådär sjuk.
Jag fick/har något influensa liknande (inte maginfluensa dock, puuuuuuuuuuh!)
Men jag har mer eller mindre legat här och gråtit för att jag har haft så ont överallt. Huvud, hals, skelett?!
Har känts som om jag har världens växtvär, överallt.
Men nu är det mycket, mycket bättre.
Jag kan ju till och med ligga här med datorn i knät!
Däremot är halsen ett helvete. Känns som om jag skulle ha taggtråd, skalpeller och gud vet vad, där. Öronen är inte helt skonade heller.
Men nog pratat om det!

Min älskling börjar bli dålig nu. Han har tagit sååå god hand om mig. Köpt glass och dricka och sen suttit och klappat på mig. Stått ut med att jag har frusit ihjäl varvat med svettbad i sängen. Lakan och täcke luktar helt unket av min svett. Dags att byta?
Duscha borde jag göra oxå, men jag har ju knappt orkat resa mig ur sängen.
Hur som helst börjar han bli sjuk nu och då ska jag ta hand om honom!!
Synd bara att jag inte har körkort.

Nej, nu ska jag se vad som har hänt i bloggvärlden.
Krya på mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja äntligen =) Som jag har väntat =)

Mmm ja hoppas på att provsvaren inte visar nåt.... O skulle den de hoppas ja på att det INTE är MS =/

Hoppas du frisknar på dej snart =)



Krääm

2009-01-09 @ 12:29:49
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, hoppas ni kryar på er! Alla är fan sjuka nuförtiden.

2009-01-09 @ 13:01:24
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Jennica

Kändes lite dumt.. visste inte om jag skulle skriva nåt elr inte.. asmesigt jag vet! ^^ hehehe..

Krya på dig!!

2009-01-09 @ 13:09:13
URL: http://www.idunagoddess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0