Franzen



Jag måste bekänna en sak.
Jag föll för frestelsen igår och tog en cigg innan jag gick och la mig.
Men jag har inte misslyckats!
Det får vara så tills vidare att om jag verkligen, verkligen "måste" så tar jag en innan jag går och lägger mig. Fast bara en! Och inte på dagen.
Har mitt paket kvar från nyår. Tror att det är 6-7 st kvar.
Men hörni jag ska fan sluta röka. På ett eller annat sätt.


Ringde lillasyster imorse och frågade hur det hade gått med Franz. Han hade tydligen varit jättegosig och kloat och trampat hejvilt. Sen hade han sovit mellan henne och hennes kompis hela natten. Gosebulle!!
Ska åka hem till henne lite senare idag och hjälpa till att duscha Franz, samt klippa hans klor.
I smyg hoppas jag att Hanna vill behålla honom för alltid


Okej, puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nje jag vet inte, jag antar det eftersom det går överallt tvi och usch men ibland undrar jag, Melvin har väldig hosta också som kan orsakat det så jag vet inte. HataHataHataHata kräksjuka!!! Och hata när man inte vet om man är smittad eller inte!



2009-01-02 @ 20:26:00
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0