Kort inlägg




Jösses här var det ju inte igår man satt! Vid min dator alltså, den bärbara. Hämtade hem den från Jessica för ett tag sen.
Just nu sitter jag i sängen och "städar" datorn. För över alla frugans grejer till den externa hårddisken så nu vet du det frugis!
Sen ska Marcus få fräscha upp datorn lite. Ta bort lite onödiga program och sånt.

Vi har även hunnit med att åka till Södertälje och lämna Franz hos Hanna. Det gick så bra så! Hoppas han trivs där tillsvidare.

Till middag blev det sallad och varsin lövbiffrullad som var över. Men vi kanske kokar lite korv sen, det vore gott!
Humöret idag har ju inte varit på topp. Har som sagt legat i sängen mer eller mindre hela dagen för att inte bli mer röksugen än nödvändigt. Min bästaste finaste och underbaraste älskling har passat upp på mig precis hela dagen.
Och vet ni? jag har klarat mig hela dagen utan att röka. Är jättestolt över mig själv!

Nepp nu ska jag rensa vidare.

Kommentarer
Postat av: Spader dam

Skitbra gjort att du slutat röka, kämpa på och lycka till!

2009-01-02 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0