Lördag


God morgon, eller förmiddag. Nästan eftermiddag faktiskt.
Det bara snöar och snöar, vilket är lite trevligt men den är ju en aning sen. Nu vill jag ha vår!

Jag ligger här i sängen med min beloved laptop och älsklingen nördar i rummet/"hallen" bredvid.
Vi har bestämt att vi ska åka till möbelförmedlingen för att se om några av mina grejer har blivit sålda och sen ska vi gå en promenad.
Vill inte röra mig allt för mycket bland folk då magsjukan tydligen härjar häromkring. Har läst det i en del bloggar i alla fall.
Tvi, tvi, tvi!
Ska nog svälja en massa vitpepparkorn innan vi rör oss.

Duscha ska jag även göra. Känner mig lite halvsunkig.
Åh, undrar om jag kanske har råd med en bok på möbelförmedlingen. Har ju läst ut dem jag har här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0