No tengo dinero


Hej, idag är jag inte nära döden i alla fall.
Näskillet är nästan borta och hostan lika så. Det enda som är var är den förbannade tröttheten. Blir så trött och andfdd bara av att gå upp för trappen. Puh. Då måste jag lägga mig ner och vila lite.

Åh, det var så jobbigt igår och jag orkar inte skriva allt, men jag är inte antagen till alla kurser jag sökt den här terminen. Kortfattat; jag är pank ända fram till april.
Den enda eventuella inkomsten är väl från Charinas då, om hon behöver hjälp.
Orkar verkligen inte förklara allt, men så är läget i alla fall. Jävla skit.
Har ingen aning om hur jag ska kunna betala hyran den här månaden.
Men nog om det, jag orkar inte just nu.

Igår gjorde jag en ny och trevlig bekantskap! En tjej med en ursöt liten vovve som heter Minnie. Hon är en blandis mellan petit brabancon (som enzo)/chihuahua och papillon. Fast hon ser ut som Enzo typ. Så söööt! Vi sa att vi skulle ses så att de kunde träffas, de små liven. Enzo behöver verkligen lära känna nån i sin egen storlek. Hans kärlek är ju Nikita, men han skulle behöva nån mindre oxå. Nikita har ju ändå Texas oxå.
Mitt i samtalet sa hon även att hon sökte lite smått efter en medryttare till sin häst, en Hannoveranare. SÅ snygg!
Nej, SJUKT snygg.

Marcus är hemma och är sjuk idag. Fast han har städat. Det är "så han kryar på sig" säger han. Jaha. Då ringde hans mamma och jag skvallrade för henne att han var uppe och städade fast han var sjuk!
"Jäkla unge" var hennes svar.
Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0