Mer listor åt folket


Lite lista i brist på annat.

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på? Ansiktet, när jag sminkar mig.

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit? I "bullerbyn", men då ska det vara sommar året runt. Värsta idyllen. Älskar sånt.
Just det, det ska vara samma tid oxå. Med häst och vagn och det,

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med? MAssor, och det beror mest på pengabrist. Men fler tatueringar, absolut.

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar? Tessan, Frugan, Fade och Maria. Jag hade visst fyra.

5. Prenumererar du på någon tidning? Nej, och sist var nog KP tror jag, haha. Eller jo! Jag får förresten Ridsport eller Häst och ryttare-liknande tidning i brevlådan. Tror det hänger ihop med att jag red en termin på Sorunda ridklubb för två år sen. Man kan ju tycka att prenumerationen borde ha gått ut?

6. Vad fick dig att börja blogga? Jag har skrivit dagbok till och från sen jag var 8 år. Mest från, de första åren. Men sen 2001 har jag skrivit dagbok regelbundet och sen 02-03 började jag skriva dabok på lunar. 06 startade jag en blogg på nån sida, som sedan blev den här bloggen, 07.

7. Har du några stora planer detta nya år? Alltså, hitta ett jobb? Sen skulle jag jättegärna vilja en annan grej oxå, men det skriver jag inte här. Folk som känner mig riktigt bra vet vad jag pratar om.

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv? Fast vad var grejen med danskan, hahah? Ja, jo jag köper kakor.

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen? Jag vet inte, sånt där brukar vara så lurendrejat, så att säga. Till någon fond där jag vet att 100% av mina intäkter går dit de ska.

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu? Katt. Fast fick min första när jag var 6.

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka? Då kan mann ju besöka alla tider eller? Men jag skulle jättegärna vilja se mig själv som liten. Sen skulle jag resa till 12-1800-talet! Och stenåldern.

12. Vad är det mest onödiga du har köpt? Vet inte, faktiskt. Brukar tänka igenom mina inköp.

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta? Matematik.

14. Har du några inplanerade resor det här året? Näpp, inte än i alla fall.

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? Eftersom att jag är så jävla öppen vet säkert de flesta det mesta om mig men, jaa..
Jag vill vara omtyckt av alla och vara alla till lags
Jag tycker inte att jag förtjänar Marcus och funderar ofta över vad tusan han ser hos mig egentligen.
Jag har väldigt lite kläder för att vara tjej.. i garderoben alltså.

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg? Nej, glömmer ofta bort det. Ibland kikar jag in dock. Gillar henne faktiskt.

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder? Nej, absolut inte.

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel? 4 månader

19. Svär du ofta? Jag vet inte riktigt. Men oftare än mamma i alla fall.

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats? Åh, vad svårt. Har många favoritplatser. Beror på vilket humör jag är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0