Jobb



Idag jobbade jag på Charina's i inte allt för valig ordning. Men det gick bra och det var sjukt mycket folk. Ska jobba ett par timmar imorn med. Sen är det raka vägen till jobbet på konsum. Mycket jobb nu, och det gillas starkt.
Vädret idag har ju varit underbart "vårigt" och jag tog en sväng ut till stallet för att hjälpa Janna med diverse. Veterinären kom ut och vaccinerade pållarna även.

Älskling börjar nytt jobb imorgon så han ska gå och lägga sig nu. Söt!


Lägenheten är uppsagt (min del) så nu är det bara tre månaders uppsägningstid och sen är jag av med skrället.

Enzo bliev skitsur på mig för en stund sen, för att han inte fick sitta i mitt knä vid datorn, så han gick och la sig i en flyttkartong full med grejer. Inte så bekvämt?
Det är allt från böcker till cd-skivor och fotoramar där i.
Snutten.

Kommentarer
Postat av: LOUISE

vem bor i lägenheten nu då?

2009-03-31 @ 22:23:41
URL: http://louise1.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj, du jobbar och står i! Kommer man se dig något i skolan snart igen eller har du lagt det på is nu?



Ha det bra. Sandra

2009-04-22 @ 08:53:23
URL: http://lantluft.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0