Skitsnack



Jävla äckelpissväder!



Föredraget igår var sjukt intressant! Nu är det no more sojalecitin och diverse E:nummer för min del. Eller?
Nej, kanske inte. Men det är trevligt att vara medveten om allt skit som finns i maten (allt från bensin till fårull).


Vädret är ju som sagt helt värdelöst, men jag ska ändå ut till stallet efter lunch. Med Janna. Hon tyckte att jag kunde rida själv ifall det blåste för mycket (för hennes del). Hahaha! Man blir nog lite bortskämd när man äger egna hästar.
Jag ska i alla fall övertala henne att hänka ändå.


Min älskling kommer hem på lunchen idag. Puss på honom!
Jag har världens tråkigaste blogg.
Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Maria

shit, Danny är ju med Mattias hela tiden jöh :D



Immun, aa jag hoppas det, men jag läste om en tjej på familjeliv som fått magsjukan 5 ggr på en vinter! Då blev jag rädd igen. Haha.



Mysigt att vara i stallet, är du medryttare på nån av pållarna nu?

Ha en bra dag trots skitväder.

2009-03-10 @ 12:15:38
Postat av: Mamma Sandra

Taack :)

2009-03-10 @ 14:31:14
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0