Solskruttar och kryss



Hörrni!
Idag är det underbart väder och idag är också dagen jag och Marcus ska på kryssning. Hoppas för allt i världen att det fina vädret håller i sig och att det inte blåser allt för mycket ute på det stora blå.
Jag har lagt fram allt jag ska ha med mig, så nu väntar jag bara på att Marcus ska komma hem så vi kan packa. Jag har liksom inget att packa i.
Han ska även köpa med sig sea-band hem från apoteket. Jag är som sagt så himla rädd att bli sjösjuk.

Enzo och jag (och ruth) har solat ute på altanen. Jäklar vilket väder! Visserligen blåser det en del kyliga vindar, men sitter man i lä mitt i solen är det underbart.

Förresten kan man ringa mig utan att höra julmusik nu för tiden. Så nu behöver ni inte klaga över det längre.

Ja, det var väl mer eller mindre allt.
Jag har stallet den här veckan då Janna är på stalltjänst. dessvärre har jag massa jobb på konsum + kryssningen också. Men det har löst sig fint ändå. Fredrik är ju med och hjälper till.
Det var en sjukt fin kväll igår. Alla vi tre släppte in hästarna och de var på riktigt bushumör. Särskilt Vinda som ville gå på en egen promenad.


Slänger in en bild på mina två skruttkorvar i solen.



Kommentarer
Postat av: djujet

Oh, vad mysig bild på dom små liven! Och sool! ^^ Tänk om mina vildjur hade kunnat ligga och mysa så med mitt lilla liv :/ Eller egentligen är det tvärtom, tänk om mitt lilla liv kunde ligga och mysa så med vildjuren hah

2009-03-18 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0