Sushi med larv



Jag har precis ätit lunch (soppa) och en glass till efterätt. Pratat med Mikaela en snabbis i telefon och berättat varför jag grinade igår. Eller egentligen inte varför, för det vet jag inte ens själv, men hur det kom sig.

Jobbade fredag och lördag. Det gick superbra och jag gillar att jobba ihop med Frasse. Han är snäll.
Igår var jag ledig så då åkte jag och Marcus till Länna i Haninge och handlade keps, strumpor och en tröja till honom och sen åkte vi vidare in mot stan för att äta en sen lunch tillsammans med hans pappa. Sushi, som var apgod! Fast inte efteråt, för jag hittade en larv på bordet.
Åkte hem, hyrde film och däckad i soffan.

Ikväll ska jag med min kära mor på nån förläsning om tillsatser i maten, i folkets hus i Nynäs. Det blir intressant!
Senare i veckan ska jag nog tillbringa ett par dagar i stallet.

Det var allt för mig lite kort och snabbt. Har av någon anledning ingen lust övr huvudtaget att sitta vid datorn och har så inte gjort sen.. sist?

Kommentarer
Postat av: LOUISE

jaha :) var i sorunda bor ni då?

2009-03-09 @ 14:55:41
URL: http://louise1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0