To do..




Jag tänkte svänga ner på biblioteket idag faktiskt. Det finns en massa böcker som jag skulle vilja läsa. Sen kanske jag även åker till lägenheten i Ösmo och packar ner lite mer grejer. Kom ju på att det är FULLT av grejer under soffbordet. Det är som ett hyllplan där liksom.
Nån som har lust att göra mig sällskap idag?

Jösses vad det stormar ute! Inatt haglade det också. På tal om inget; jag kan ju faktiskt gå på biblioteket i ösmo?! Det hade jag inte tänkt på. Gud så smidigt allt blev helt plötsligt.
Bra! Nu ska jag äta frukost och sen hoppa i duschen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ne 9,5 kg. Ja du jag vet inte riktigt på typ några veckor..

2009-03-27 @ 13:44:43
URL: http://kimolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0