FLYTT!



Heey, gissa vem som får flytta in (tidigare) i lägenheten på söndag? Jo, JAG!
Det var den bästa nyheten jag fått på länge.
Slut på att sova på brorsans soffa. Tassa på tå när man kommer hem efter de gått och lagt sig. Slut på att bo i påsar under bordet, slut på att känna sig som en snyltare (även fast jag betalar hyra). Jag flyttar!
Början på en trist ensamhet dock.

Enzo ska få en ny sovkorg. Måste införskaffa hyllgrejer till klädkammaren också. En tv bänk behöver jag.
Mattor, gardiner, gardinstänger.. jösses. När ska jag hinna (och ha råd) att handla allt detta?
Det bästa är i alla fall att fylla kylskåpet. Jag har alltid fullt kylskåp, även om jag kanske är sämre på att äta.
Frågan är nu: Ska jag ta med mig Ruth eller inte?

I morgon är det jobb på annat håll. Så jag ska ta och slänga mig i sängen nu. Slaggar hos Marcus i natt.

I alla fall. Djujet, Sara.. ni är välkomna hem till MIG! Sara kanske inte kan i och för sig, haha. Hon ska ju föda barn den här månaden. Men djujet. Komsi.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mäeh.. Jag vill också.. Ska ni ta in såna eller´?

2009-11-03 @ 22:02:36
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: djujet

Oh vad mysigt! :$ Så fort du kommit till ro i nya lägenheten och jag har råd till att unna mig en weekend i storstaden som kommer jag och våldgästar! :D

Angående Ruth, du kan ju alltid prova och se hur hon tar det hela med att vara innekatt igen..

2009-11-04 @ 18:59:57
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0