I min väska






I min väska finns alltså:

  • Ett par trosor
  • En ficklampa med nyckelring
  • Nycklar
  • Hel vitpeppar
  • Tamponger
  • Plåster med Ahlgréns bilar-motiv
  • Mobilfodral
  • Atrix handcréme
  • Nutrilett hunger control (varuprov från jobbet)
  • 6 kartor Zoloft
  • Displayputs till mobilen
  • Kortisonsalva (Hyderm)
  • Mexx parfym (Pure life)
  • 3 bläckpennor
  • Mobilladdare
  • Hårnålar
  • Nagelfil
  • Pass
  • 2 nagellack
  • 1 burk lergigan
  • 7 lypsyl/läppglans
  • 3 tändare
  • 1 mini klädroller
  • 1 ask ipren 400 mg
  • USB-minne
  • Balsam (!?)
  • 1 paket desinficerade våtservetter
  • 2 deodoranter
  • Hårspänne i form av en rosett
  • P-piller (inte för att jag äter dem, men det är väl bra att ha.. haha)
  • 2 paket läkerol i olika smaker
  • En hemlig ask
  • Kalender
  • 2 paket tuggummin
  • Rakblad
  • Läppenna
  • Hundhalsband


Frågan är nu bara. Hur mycket av detta är verkligenn nödvändigt att ha i en väska?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt de där lipsylet som ser ut som en ahlgrens bil? :D

2009-11-03 @ 13:28:10
Postat av: djujet

För det första, hel vitpeppar? I väskan? Varför liksom? Istället för peppar-spray? :/ Slänger vitpeppar på busemannarna istället.. Eller hela burken kanske? :O hahah Ah, iaf .. Och sju lypsyl, SJU Sarah!?

Balsamet tänker jag inte ens kommentera.

2009-11-03 @ 16:12:23
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag tror att du ser den om du trycker F5 när du är unne på min sida =)



De va ju inte bara 1 sak i väskan :S

2009-11-03 @ 18:05:57
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: jennie

men va fan sarah... soffsurfar du mycket eller ?

2009-11-03 @ 18:45:57
URL: http://matarg.wordpress.com
Postat av: Anonym

men ingen plånbok? <.<

2009-11-03 @ 20:06:24
Postat av: Jessica

vart har du fått plåstrena ifrån?!?!?!?!?!?!?!?!?! jag vill också ha såna!

2009-11-03 @ 20:48:03
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0