jobba, jobba, städa, städa, tid, tid..


Väl hemkommen (vid 21.20 tiden) efter jobbet diskade jag disken, sopade golvet, slängde kläder i tvättkorgen, bäddade rent i sängen, sköljde av badkaret, plockade undan onödiga grejer, rensade skohyllan, vek ihop filtar i soffan och gav Enzo mat. Nu är jag helt färdig och skulle behöva slänga mig i duschen dessutom. Mat orkar jag inte ens tänka på.

Imorgon måste jag ringa nynäs energi (har visst förträngt det), labbet på vårdcentralen (ska lämna x antal rör blod inför sjukhusbesöket den 9:de) och även coops support. Innan jobbet kl 11.
Sen ska jag typ jobba några timmar och efter det kommer en kvinna och plockar upp mig här för att sen åka till nynäshamns bostäder så jag kan kvittera ut extranyckeln till lägenheten. Efter DET ska jag till Tessan och umgås lite. Förmodligen till sena kvällen om jag känner oss rätt. Måste bara komma på ett sätt att få med mig enzo till nynäs. Han kanske kan följa med i bilen? Fast var ska han vara när jag är uppe på kontoret?
Hm, får lösa det i morgon.
Hur som helst åker jag väl hem sen, sover, jobbar, pustar ut ett par timmar hemma för att sen åka vidare till nästa jobb.

Ja, hektiskt liv var bara förnamnet. Men än så länge känns det rätt ok. Måste göra något hela tiden. Annars kommer "demonerna" och de orkar jag inte riktigt ta itu med just nu.



Note to self: Tvättid fredag kl. jag-har-glömt-bort. Passbyte med A den 9:de till 11:e. Kom ihåg att komma ihåg!

Kommentarer
Postat av: djujet

Full rulle! :O

2009-11-23 @ 00:27:48
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2009-11-23 @ 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0