-Ynk-



Nu är jag jätteliten och ynklig. Känner verkligen hur förkylningen bubblar i mig. Den vill ut! Och ge mig en massa feber och snor i hjärnan och div huvudvärk. Typ som nu, fast minus febern. Men det stiger sakta men säkert.
Aa, men bara om förkylningen har gått över tills i morgon, för då ska jag jobba.


annars har det hänt massor den senaste veckan, men jag är för ynklig för att skriva om det nu.
Yyyyyyynk....








En bild på favorit-Lucas kan jag slänga in i alla fall. Och jag då. Men mig behöver ni inte titta på.

Kommentarer
Postat av: djujet

Är du jätte liten nu? :( Du får dricka en varm kopp té, sen gå och vila. Försöka sova bort förkylningen djujet! Krya på dig <3

2009-10-26 @ 14:00:47
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0