Bajsdilemma, som visserligen inte uppstod



Unnade just Enzo lyxen att få sin nattpromenad utan koppel. Det gillade han. Fast han lät bli att bajsa av nån anledning. Lika bra det kanske eftersom jag glömde ta med mig bajspåse. Håller fortfarande på att öva mig i att minnas den lilla detaljen. Bajspåsar. Det är ett begrepp som inte existerar när man bor granne med sjumilasogen.
Nu är vi ju inte granne med den längre, därav mitt försök till att skona folks fötter från en bajshatt på tån.
Visserligen har jag förmånen att kunna plocka upp eventuella ovälkomna kluttar med diverse löv i lämpliga storlekar, men det är liksom smidigare med just en påse för det ändamålet.
Note to self; fortsätt att ha bajspåsarna på elementet vid ytterdörren, alternativt ha en i jackfickan.


Nu hör jag John blund nynna "Säng, säng, säng. Sova, sova, sova". Eller var det "soffa"?



Kommentarer
Postat av: Sandra

du får köpa såndär bajspåsehållare som man sätter på kopplet =)

Finnimang grej om man e glömsk... Tror de finns på rusta för en billig peng..

2009-10-31 @ 21:51:51
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0