Cuando <3


Idag runt tre är mamma och Tomas snälla och hjälper mig att flytta på sängen och soffbordet från Jessica. Tack!
Mina ägodelar är spridda över Ösmo, Sorunda och Nynäs. Hah. En möbel här, en kartong där. Måste liksom samla ihop allt så det blir smidigt att flytta in sen.
Vill flytta NU!
Trött på detta kringflackande. Det kan inte vara hälsosamt?

Hittills idag har jag surfat runt på nätet, försökt hitta ett par skor, ätit godis till frukost, lånat ut 200 (note to self), varit ute med Enzo och.. ja det var typ allt.
Ska jobba idag kl 17.
Och i morgon ska jag ner till Nynäshamnsbostäder och lämna in arbetsgivarintyget.



Förresten vill jag TACKA DJUJET FÖR ATT HON HITTADE LÅTEN!! Har lyssnat på den säkert 60 ggr sen igårkväll.

Kommentarer
Postat av: djujet

Det var så lite så! Great teamwork skulle jag vilja säga ^^

2009-10-11 @ 19:25:29
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0