Jästsvamp och fredagsmys



Min stackars prins har fått svamp under tassen. Mellan trampdynorna. Tänkte huskura lite med pevarylpulver och ev. en "sko" så det inte blir blött. Dumma regn.

Fredagsmyset med Jennie och Johan igår var toppen. Vi åt pizza och kommenterade hela Idol. Jag älskar det! Att få KOMMENTERA! Annars ser jag ju alltid på idol ensam.
Min favorit var faktiskt Erika. Tyckte att hon var svingrym.
Dumma juryn som sågade henne helt.
Erika, du var BÄST!


Nähä, nu måste jag till apoteket (igen!) och sen svänga förbi djuraffären. Eller svänga och svänga, det blir en jävla omväg. Allt för min älskling <3

Kommentarer
Postat av: djujet

Hur har det gått med Enzos små fossingar?

2009-10-20 @ 21:52:01
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0