Kraften i Ipren





Vad har kvällen att erbjuda? Massor förmodligen, men för just mig?
Jag fick ett återfall av influensan/förkylningen idag och låg därför däckad, men efter att Marcus insisterade på att jag skulle ta en ipren (jag gör inte det i vanliga fall..) så blev det bättre.
Han skjutsade hem mig hit till brorsan där Mikaela var i full gång med att piffa till sig inför kvällen. Hon skulle till (en annan) Markus där Jonathan också var för att äta middag.
Hon skulle ringa sen och se om jag ville hänga med ut. Jag är rätt sugen faktiskt (kors i taket). Frågan är bara vad man ska ha på sig. Det är ju inte tal om att hinna fixa någon utklädnad, men man kan ju piffa till sig lite extra kanske.
Pumps månne? Säger sneakers-tjejen, haha.
Ibland tar faktiskt även jag fram min lite mer feminina sida.

Frågan är bara om det är så smart att ta ut till max på dansgolvet? Risken är ju att jag kommer må skräp i morgon då. Med tanke på att jag går på Iprenkraft nu. Då är det ju bra med pumps. Så jag får ont i fötterna och måste sitta ner. Med min isvatten.
Jag gillar faktiskt att bara sitta och kika på allt folk. Mingla runt och träffa alla man känner. Behöver inte dricka alkohol för det. Nackdelen är ju att alla ANDRA dricker och ska pladdra om ditten och datten och gärna upprepa menigarna 4893 ggr.
"Asså jag älskar dig gumman, du är en sååå bra vän! -snyft-".
Det brukar vara en standrad.

Nähä, om man ska försöka ragga upp någon att leka med nu eller vänta på Mikaela och Jonathan. Då är risken att jag har segat till rejält och skiter i allt.
Time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0