Lately



Okej. I morgon är jag ledig och jag planerar att bli av med killet i näsan tills dess.
Dagen blir nog till att spenderas med Tessan. Eller? Jag har en massa bra idéer om vad vi kan göra, men hon vägrar ju att ha baddräkt.
Mamma kommer hem från jobbet kl 12 ungefär så jag tänkte hänga där även. Kvällen ska jag ju spendera där hur som. Tomas har fyllt år (Grattis i efterskott!!! Vet inte hur jag kunde glömma det, brukar ju ha stenkoll) så vi ska äta middag där allihopa (antar jag?). Jonathan och Mikaela kommer också.
Sen drar jag och M ev. ut och svänger våra lurviga. Det var ett tag sen nu.
Ett mysterium är hur och var H har sett mig dansa? Det tåls att luskas lite i.

I övrigt har jag haft en sjukt dålig uppdatering här. Jag vet. Förlåt.
Motivationen har ju inte varit på topp det senaste halvåret. Inte hälsan heller för den delen.
På tal om det så skickade min läkare på Carema (BORDE ha varit vårdcentralen och inte "psykdoktorn" om ni frågar mig, men det är ju tur att någon har fått tummen ur) iväg en remiss till sös. Så jag lär få en kallelse nu i veckorna.
Frågan är bara vem tusan som vill följa med mig på en SÅDAN undersökning.
Min värld är ju lite halvt upp och ner. Är det inte det ena så är det det andra, sen blir det ju inte bättre av att jag är född pessimist.
Jag längtar bara tills jag kan få sova i en egen säng. Min säng. De senaste månadernas nätter har spenderats på random soffor. Mer eller mindre.


Nu pockar min lilla bäver på min uppmärksamhet. Och det är inte Enzo alltså.
Skitsamma, Sara behöver mig på msn. <3. (bebis?)

-08


Natters..

Kommentarer
Postat av: jennie

hör av dig när du är på sös. kanske kan ses en sväng om det inte är alltför mycket jobb =)

2009-10-30 @ 21:47:39
URL: http://matarg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0