Ledig måndag



Dagen har spenderats med Tessan och Mickis samt underbara Lucas och underbara Embla! Fan vad jag vill ha unge.
Hur som helst så beslöt jag mig för att våldgästa Tessan i förmiddags, eftersom hon inte svarade på mobilen.
Hon var hemma som tur var, hehe. Lämnade Enzo där en snabbis för att promenera upp till Nynäsbostäder och lämna anställningsbeviset. När jag kom tillbaka dök Mickis och Embla upp.
Vi satt och snackade och de kikade på utlandsresor.
Efter ett par timmar kom Ricky som hade varit och hömtat Lucas på dagis. Busungen!
Jag har i alla fall fått vara tant-Sarah och röjt runt med de små liven. Jag älskar det!

Imorgon ska jag jobba och på torsdag ska jag träffa Angelina!! Det var fan inte igår. Tror det är... 5 år eller något sen sist. Nej, 6 år..
Sjukt vad tiden går..

Vem är frivillig till att färga mitt hår?

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha jaa sarah du får gärna våldgästa oss fler gånger =)

<3

2009-10-13 @ 23:32:05
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0