Opepp



Är äckligt mätt.
Ikväll är det meningen at jag ska gå på storpub, men orka i det här vädret. Är så opepp det bara går att bli.

Idag rensade jag och Marcus avloppet. Det var ju 90% mitt hår i duschen och luktade.. prutt. Äckligt!
Jag slösade med ytdesinfektionen.

Annars har jag tvingat honom att handla eftersom det ekade tomt i kylskåpet, lagat mat åt oss, samt varit på möbelförmedlingen i helgen. Jag köpte tre böcker varav en utav dem är klassikern "borta med vinden". Har faktiskt inte läst den trots att det är en av värlens mest sålda kärleksromaner.

Det var något jag och låg och tänkte på i natt att jag skulle skriva, men nu har jag glömt vad det var. Synd..

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Oj, vad duktiga ni har varit då :)

Jag har faktiskt inte heller läst 'Borta med vinden'

Ska nog också ta och läsa den!

Puss och kram!

2009-10-04 @ 12:30:24
URL: http://hannarautell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0