This is it



Håhåjaja. Hemma efter ett mycket kort arbetspass på jobbet. Endast tre timmar, men det är pengar det med! Danne och Tessan hämtade upp mig. Tack så hemskt mycket! Även om det hade gått snabbare med bussen, haha.
Sjukdomskänslan har komit och gått i vågor under dagen men jag ser mig som frisk ändå.

Igår var jag, Jonathan och Mikaela och såg "This is it" på heron. Sjukt bra! Och jag bara måste börja dansa igen. Eller, så kände jag igår i alla fall. Vi får väl se om känslan håller i sig tills den nya terminen börjar. Slutade ju av en anledning... Och hur rik (läs "fattig") jag är då med tanke på att jag kommer bo i nya lägenheten då.
Blev även lite småkär i MJ:s blonda dansare. Hur grym får man va?!
Jag grät mig genom halva filmen. Hah.
Började tänka på Johanna mitt i allt oxå. Har för mig att hon gillade Michael Jackson rätt mycket.
Se den!



Lär ju tjacka den när den kommer på dvd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0