20-04-10



Dagarna flyger förbi som vanligt och i morgon ska jag till farbror doktorn. Eller tant doktorn kanske. Då är det över. Känns både skönt och lite sorgligt.

Helgen var underbar i vanlig ordning. Fick äntligen ändan ur vagnen och hälsade på Angelina med familj, samt en trevlig vistelse hos Kims pappa.
 
Idag har jag mekat lite med min nya hallampa, som nu hänger uppe och lyser så fint. Eh, ja, det var väl typ det jag har gjort idag. Sen sov jag ända tills det var dags att bege sig till jobbet.


Nu ska jag ta mig en varmkorv till. Är så jävla hungrig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad är de som äntligen e över?

2010-04-21 @ 16:18:35
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0