Trötttttttt



Den sömnigaste dagen på länge. Skynda mig hem från jobb nr 2 för att hinna sova 40 min innan jag skulle iväg till jobb nr 1. Huva! Hoppas det blir lite piggare framöver. Älskar den här tiden på året annars! Man laddar om förrådet av kraft man ska leva på resten av året.

Hur som helst. Jag är lite sjuk oxå. Ont i bihålorna, snorig, hostig och ont i halsen. Men inte så att jag behöver vara hemma, och det är ju bra. För mina räkningar skiter lite i huruvida jag har huvudvärk eller ej.
I morgon börjar jag inte förrän 17 i alla fall. Tor blir det dubbelt upp och sen blir jag hämtad utanför jobbet på kvällen. På fredag ska jag agera hushållerska. Jag ska i alla fall hjälpa till med tvättning av kläder medan Xxx jobbar och efter jobbet åker vi!
Borde ringa Angelina i morgon på tal om det. Oh! Och så ska jag kolla min internetbank.

Kanske man ska kika lite på film såhär på natten.. Så får det bli! Är visst inte lika trött på kvällen som på dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad du kämpar! Duktig tycker jag som biter ihop lite inte alla som pallar det.. :)

2010-04-14 @ 06:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0