Lite helg



Hej i natten! Så blir det när man "bara ska vila lite" på kvällen.
Helgen har varit toppen på alla möjliga vis. Det har varit allt från inflyttningsfester hos Frassar till promenader till högdalstoppar. Vädret har varit underbart och jag har skrattat så jag fått kramp i magen.
Tack till alla som förgyllt min helg även denna vecka.

I morgon börjar allvaret igen. Då ska man jobba sig lite, trots att det är röd dag. Inte mig emot dock! O.b is the shit.
Kommer nog förresten jobba hela veckan. Dvs 7 dagar, i rad. Men det går fort. Tiden gör ju det nowadays.
Nästnästa helg ska jag åka med Kim ner till skåne då han ska på nån klassträff och jag agerar bilsällskap. Tänkte våldgästa Angelina då! Man får slå ner ett par flugor så att säga. Det är ju inte så ofta man har vägarna förbi skåneland. Riktigt trist är det dock att Djujet inte är tillgänglig just den helgen.

Nu blir det lite tv tills mina ögon beslutar sig för att vilja slutas igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0