Blaj



När Madde ringer ska jag röra mig mot gullmarsplan där hon hämtar upp mig och sen drar vi ut till stallet. Tänkte tömköra Allan lite och pyssla allmänt. Kanske man skulle ge sig på att duscha honom? Får se vad Madde har tänkt.
Enzo hänger på och så även Madde och Peters två chihuahuor. Det blir roligt och nyttigt för min lille prins att få leka av sig lite.

Har varit uppe sen 6 i morse och började tvätta kl 7. Massamassa tvätt. Insåg lite för sent att både tvättmedlet och skäljmedlet mer eller mindre var slut, så denb ena maskinen fick pyttelite av varje och den andra endast tvättmedel. Satt och surfade framför datorn medan jag väntade på att Ica i globen skulle öppna så jag kunde köpa nytt. Nu är jag i alla fall färdig sen ett par timmar tillbaka, så både Kim och jag har rena underkläder!

Nu ringer visst Ida, så jag avslutar här.
Tankarna om livet är kvar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hann du skriva klart det där medans hon ringde eller svarade du och skrev klart meningarna sen?

2010-08-03 @ 22:00:58
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ahh jag misstänkte det. :) Eru hemma imon? :)

2010-08-04 @ 17:30:54
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0