TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT



Är så äckligt trött efter att ha sovit pissdåligt i natt och efter att ha provat ta igen lite sömn på dagen drömt en drös med mardörmmar.
En handlade om att jag hade somnat på jobbet och vaknade av att de pep efter mig i kassan. Slängde på mig kläder och sprang till kassan bara för att upptäcka att jag inte alls skulle jobba. Var sjukt groggy i drömmen.
En annan var att jag och Tessan skulle fly från Ricky eftersom han skulle döda oss. Jag kunde tydligen flyga lite halvt, men fick sån sjuk mjölksyra i armarna att jag inte orkade längre. Enzo var med och så hade Tessan två hundar. En stor sak och en pyttebebisvalp som inte ens kunde gå. Vi skulle springa, men det gick inte. Kom ingenstans. Så jag fick dra mig fram i gräset typ.
Gömde oss i olika källare på torgvägen, men de hittade oss helatiden. Sprang och sprang och var tvungen att hålla koll på att alla hundar var med oxå. Usch.
Nån dröm handlade om Kim, men jag minns den inte riktigt.

Nu är jag alltså tröttare än vad jag var innan jag gick och la mig. Ska röra mig mot stan och Lisa alldeles strax. Ska bara fixa lite grejer här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0