Så gott som färdigt





Det blev någorlunda ordning tillslut!

Nu sitter jag här med halsont och täppt näsa. Men det känns liite bättre än tidigare idag. Fick dra hem från jobbet. Har typ aldrig gjort det förut, pga sjukdom. Usch!

Glasögonen har jag hämtat ut även. Det är väldigt ovant med så kraftiga bågar, men jag tror jag gillar't. Och jag har fått många fina komplimanger. Tack!



Öh.. aa. Så det blev en "ledig" helg. Inte så jätteroligt, när man är sjuk. Vad ska man hitta på liksom? Har ju hållt mig sjukt sysselsatt de senaste veckorna för att inte "tänka". Men nu har jag inte så mycket val.
Skräp!

Kommentarer
Postat av: djujet

Oh, liten Enzo gump! ^^

Du klär jätte bra i glasögonen. Jätte fin! <3

2010-01-29 @ 23:58:47
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0