Allan Ballan



Madde jag och var ute och kikade till Allan lite. Slängde på honom en sadel och promenerade. Duktiga lilla skrutt! Nästa vecka ska jag ev. hänga lite på honom. Sjukt spännande! Nu när det går fler hästar på betet kan man ju faktiskt plocka ut honom och aktivera honom lite. Tänk att jag har en sån fin vän med en sån fin häst!
Vi tog en sväng upp till vårdkasen och fikade lite munkar även. Det regnade lite så vi drog hem till mig där jag stoppade i Madde lite kaffe och huvudvärkstabletter. Den kvinnan har seriösa problem med huvudvärk! Idag berodde det dock på baksmälla, hähä.

Det har öst ner regn de senaste 5 timmarna här. Välbehövligt, men lite väl mycket höst-feeling.. Enzo ville inte ens gå ut och kissa.
Fick även ett mess av Kim nu i natt där det stod lite kuliga saker. Hoppas!
Nu ska jag slänga mig i bingen! God natt

AllanBallan och M


Mäd gillar munkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0