Gräsänka



Spänningen är OLIDLIG!












Jaha.. Från och med torsdag blir man gräsänka i sex veckor. Känns inte ett dugg roligt.
Kim ska iväg till Tyskland och jobba och jag får roa mig bäst jag kan utan honom. Har fetingångest. Vill ju dela varje minut med honom! Eller okej, men varannan dag i alla fall!
Blä, blä, BLÄ!
Kommer säkert vara både ledsen och tjurig, så då får ni muntra upp mig lite peepz! Snälla?

Har semester från och med Fredag, och 11 dagar framåt. Jättebra tajmat.. inte! Plus att jag fyller år helgen efter det. Yay..


Kommentarer
Postat av: jennie

jag har vart utan Roger nu i snart sex veckor, det blir jobbigare mot slutet när man vet att han kommer hem snart.. I början anpassar man sig mer och gör det man själv vill =)

2010-07-03 @ 11:12:08
URL: http://matarg.wordpress.com
Postat av: jennie

ja jo, det blir jävligt tomt, nu är det iofs sommar så då är det inte lika jobbigt, men höst o vinter... fy fan!

2010-07-07 @ 22:18:57
URL: http://matarg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0