Kanon?



Jag borde ha åkt till jobbet för ca 10 min sen, men jag orkar verkligen inte sitta där och häcka 45 min innan jag börjar. Därför får jag lov att komma 1 minut innan jag börjar istället.

Det är jättevarmt, eller har i alla fall varit de senaste dagarna. Men nu börjar molnen hopa sig, alldeles lagom till min semster. Det förvånar mig inte det minsta. Charina har i alla fall lovat att det ska bli 30 grader i morgon.. nej, på lördag (det är tydligen fortfarande inte fredag idag).

Kim skulle fiska upp en "1600-tals kanon" igår, som han hittade under ett av sina dyk i måndags. Det var en massa beläggning på och lite sjögräs och smått och gott. Synd bara att det i slutändan visade sig vara ett avloppsrör..
Hade varit en snygg detalj i Kims lägenhet annars!

Jobbet var det... hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0