Sömnproblem


Det blev ju inte ett dugg som jag hade tänkt mig idag. Morgonen började ju lagom lattjo med att SL hade tagit bort bussen jag brukar åka till jobbet när jag öppnar på helgen. What?! Varför det?! Det brukar ju vara en del som åker den liksom. I alla fall.. 5 st.
Fick ringa min snälla mamma som skjutsade ut mig så jag skulle hinna i tid.
Efter jobbet blev det inget stall, för Madde var bakis. Jävla Ulf Lundell.
Inte fick jag kramas heller, för jag upptäckte att jag visst öppnar i morgon med. Vilket betydde att jag stannade hemma istället för att åka till Kim.
I morgon får jag alltså åka 07.58 till jobbet. Öppnar 9.00.


Har ju fått nån jävla sömnstörning. Kan inte sova om nätterna. Jag som brukar slafa så mycket det bara går annars. Älskar att sova! Men nu, går det inte att få en jävla blund. Ligger obekvämt, det är för varmt eller för kallt, myror i benen, Enzo stökar omkring i sängen, det är för trångt om Kim sover här och för ensamt om han sover hemma. När jag väl slumrar in vaknar man ju 711 ggr av diverse saker, ibland av ingen anledning alls.
Hur som helst var jag så slut när jag kom hem från jobbet - efter en veckas sömnbrist - att jag slocknade på sängen. Jävlar vad gött det var..
Struntar i om jag är trött i morgon. Jobbar bara en dag, sen har jag semester en vecka.

Nu ska jag rasta vovven, dricka lite cola och äta lite snaxxx. Det är ju trots allt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0