Svenne



Hade en mysig eftermiddag hos mamma och fick en massa fina och praktiska presenter. Tack så jättemycket allihopa!!
Fick sen skjuts till jobbet av Tomas men möttes av en minst sagt irriterande sak. Känns inte som rätt plats att dra upp det på. Bloggen alltså. Så jag låter bli.
Marcus fick bli min slagpåse, som helt passande kom och handlade i samma veva. Sorry!

Hämtade hem min lilla prins efter jobbet, så nu är det ordning här hemma. Gosbulle!
I morgon vet jag inte riktig vad jag ska hitta på innan jobbet. Antingen röja upp här hemma, åka till nynäs eller bara sova helt enkelt! Har ju en spännande bok att läsa (katedralen vid havet).

En bild på alla kusiner på mammas sida. Synd bara att man ser ut som Svenne (-och Lotta a.k.a "Bang a boomerang" ?)

Jonathan, Jag, Julius, Hanna och Gabriel. <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0