Tisdag



Ganska nyligen hemkommen efter en powerwalk runt ösmo med frug. Blev till att stanna och träna lite vid "stationerna" kommunen har slagit upp längs rundan. Piggt!

Sov jättelänge idag, så jag hann inte göra så mycket här hemma innan jobbet. Frasse har kommit in på utbildningen så nu försvinner min partner in crime och blir väl förmodligen ersatt av en annan. Skittrist! Vi arbetar verkligen bra tillsammans och jag har inte alls lust att jobba med nån annan. Med min vanliga tur blir det väl "X" jag får på halsen. Fan vad värdelöst det kommer bli att gå till jobbet då!! Åååh..

I morgon innan jobbet blir det till att fira min födelsedag i efterskott och Jonathans i förskott med familj och släkt. Ska bli trevlig. Hoppas på en smarrig tårta!

Enzo är kvar hos min chef och sover över så det är alldeles tyst och tomt här hemma. Katterna gör sig ju påminda då och då visserligen, men det är inte samma sak som min lilla prins.

Näpp, nu ska jag hoppa in i duschen. God natt!


Ps. Kim messade för en stund sen och berättade att allt är bra osv. Inga tårar denna gång! Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0