Dag nr 2


Världens bästa Kim åkte till jobbet för en stund sen och jag själv tänkte njuta av dag två på min semester. Underbart! Vädret verkar vara med oss även.

Igår kom Lisa, Nicklas och Mattias hit och kikade på kattungarna. Kim kom oxå hit och jag "lagade" tunnbrödsrulle som vi käkade. När Lisa & co åkt hoppade jag och Kim in i duschen och myste sen framför Dirty Dancing med popcorn och flädersaft.
Efter filmen dök vi ner i sängen och njöt av att kunna sova läääänge. Annars brukar Kim åka runt 05 när han sover hos mig, men inte i dag! Han skulle tydligen jobba i Nynäs och det passar ju alldeles utmärkt.
När han slutat sen åker jag med honom in till stan och sover där. Älska semester!

Tvättade typ ett ton kläder igår. Både Kims och mina, eftersom vi åker ner till skåne på torsdag. Ska bli sjukt mysigt att fira där nere. Jag, Kim, Lisa, Martin och Johnny åker och vi ska vara hos Johnnys syster. Eller första natten ska vi sova hos Kims pappa eftersom vi kommer sent på natten, dagen efter (midsommar) blir det J's syster och lördagnatt sover vi hos J's föräldrar. Mycket flängande blir det! Enzo är med såklart och M är superdupersnäll som ställer upp som kattvakt!

På onsdag nästa vecka ska jag göra en läskig och spännande grej, som faktiskt kan förändra min livssituation ganska drastiskt. Kan inte säga vad det är än, men tids nog får ni nog reda på det.
Nähä, nu ska jag nog terra Mikaela meds ett till sms, för hon verkar inte vilja svara på mitt första. Tihi.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Tvättade också ett ton kläder idag. DEt är fan som att träna när man bär upp och ned, in och ut och sen måste para ihop och vika.. fy fan. jag hatar att tvätta

2010-06-22 @ 19:27:25
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Therese

men du, när får man veta vad det är du syftar på då??

Eller är ja så trött i skallen att jag missat det...?!

"På onsdag nästa vecka ska jag göra en läskig och spännande grej, som faktiskt kan förändra min livssituation ganska drastiskt"

2010-07-08 @ 15:49:44
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0