sweden rock



I morgon ska jag till psykologen för första gången sen i mars! Nån form av uppföljningssamtal. Men det blir najs. Saknar henne lite. Det är så skönt att bubbla av sig med nån som egentligen inte har den blekaste aning om hur mitt liv ser ut.

Kim är nere på sweden rock och gottar sig. Är avundsjuk som fan! Det är typ det roligaste jag gjort. Sweden rock 08 <3!
Även där hängde jag ju med Kim. Fast under andra omständigheter. Fan, har ju inga bilder på den här datorn. De bilderna är all gone, efter som min dator måste formateras (på tal om det, hur går det för dig Sven egentligen?)

Oh, hittade några på facebook förresten



Hah! Det är faktiskt Kims ben som agerar min huvudkudde <3. Max är glad i alla fall.
Kim är där nere med honom även detta år.




Håhåjaja, inga kattungar har det kommit heller. Men jag kände ett litet huvud och en nos som buffade på min hand genom Ruth's mage. Snart så. Vill bara att de ska komma så det är överstökat. Helst när jagt är hemma så Ruth inte behöver vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0