Söndag


Tog en liten vända till Ica o0ch inhandlade glass och andra "nödvändigheter". Dagens middag verkar bli någon form av tacovariant i alla fall. Det blir spännande att se vad jag hittar på. Brukar kunna trolla fram det mesta av det minsta.

Läste ut "En värld utan slut" inatt. Alltså, den var inte så jävla bra faktiskt. Författaren verkar inte ha hajat grejen riktigt. Låg och tänkte efteråt på vad jag hade ändrat i handlingen om jag hade skrivit boken. Den hade blivit mycket bättre på mitt vis.
Nu läser jag slutet på "Hope" som jag började på förra månaden. Efter det har jag två böcker kvar att läsa innan jag har tillåtelse (Från mig själv. Jag är hård men rättvis!) att utnyttja presentkortet jag fick av M i julklapp. Böcker 4-lajf.

I morgon ska jag jobba. Känns som om jag har varit ledig jättelänge! Hade ju gärna varit ledig lite till, men pengarna måste in på kontot tyvärr. De verkar inte vilja klirra utan att jag går till jobbet. Märkligt det där.

Hoppas att kommande vecka går lite snabbare än vanligt. Skulle behöva fnittra lite med Xxx. Och det får jag göra på lördag.

Och nu ska jag tydligen inte kissa på två timmar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha klamydiatest? :D

2010-03-07 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0