lkwefj



Klantarslet har varit i farten igen, dvs jag, och glömt plånboken på jobbet. Det betydde alltså att jag INTE åkte till Lisa igår som planerat, utan får istället idag åka till jobbet med väska och hund, hämta plånboken, rusa till en annan buss som tar mig till västerhaninge och sen påbörja min lilla resa. Störigt som fan.
Är framme vid halv tre och då är det bara att slänga i sig lite krubb och sminka sig. Dricka lite vin måste vi hinna med även.
Sen, gott folk, ska vi röra oss mot Berns för att se Salem Al Fakir! Som jag har längtat! En underbar och otroligt vacker man som spelar fantastik musik. Kan det bli bättre? Tror fan inte det.
Eller jo, min egen man kommer hem från Malta ikväll. Det är pricken över i:et. Det har gått knappt fyra dagar och jag har saknat ihjäl mig efter honom.
Märkligt. För några månader sen var 4 dagar ifrån Kim en baggis, inget särskilt (jo, lite faktiskt. Men det var hemligt) och nu är det rena tortyren. Hur ska jag klara mig i sommar när han ska flänga runt halva sverige, för att inte tala om europa?! Suck.
Jaja, det är bra att sakna. Det är en ny erfarenhet för mig.


Kommentarer
Postat av: Mickan

10 dagar sen..

2010-05-19 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0