KIM



Kim är galet saknad och framförallt behövd här! Jag måste få bolla mina tankar med honom och kanske få en kram eller två som tröst. HAr inte pratat med honom sen i fredags, och som alltid när det går för många dagar utan att vi hörs, blir jag orolig att det skulle ha hänt honom något där ute på havet. örmodligen är det ju inte så men jag kan ändå inte släppa det..
Vad skulle jag göra utan Kim?!

Annars sitter jag här och gruvar mig över jobbet. En massa OM och NÄR snurrar runt i skallen. Ska försöka avleda tankarna med lite tv, en bok och senare tvättstuga.
Börjar kl 9 imorgon och kommer behöva svänga förbi Kim innan för att lämna av Enzo. Vet inte riktigt var jag ska göra av honom hela långa dagen. Har ingen dagmatte än och han kan ju inte vara här hemma i Ösmo. Det blir alldeles för lång tid utan promenad. Nä, då är det bättre att han får följa med på tåget dit, vara hemma hos Kim, och sen följa med på tåget hem. Tjänar åtminstone 2 timmar på det. Enklast hade ju varit att stanna hos Kim sen, men jag har ju lillkatten här hemma som jag gärna inte lämnar ensam för länge.

Skulle verkligen behöva lämna in hela mitt liv på rekond. Nån om ordnar, fixar och trixar. Sen är det bara att hoppa in i det nyrenoverade livet och leva det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0