98327rueioj


Är fysiskt och psykist utmattad. Att andra människor kan få en att må SÅ dåligt?! Hur är det möjligt? Ångest, ångest, ångest. Vill inte, bort!!
Har kommit fram till "värsta scenario", och det får helt enkelt ske. Jag orkar inte mer. Gör det då för fan! Så kan ni gå där och ruttna för er själva. Gotta er i andras olycka och njuta av att ha åsamkat den själva. Varsågod.
Jag å andra sidan tänker inte hålla käften mer, den som vill ska få lyssna på vad jag har att säga om er.
Ni kan inte skada mig mer, så vida det inte sker fysiskt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, vad har hänt?! Bra att du står på dig gumman!

2010-10-17 @ 08:53:16
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Therese

ooooh stå på dig! jag vet hur de är, ja låg i krig med mina nyligen...

Urs, de kan vara så vidriga men ta inte åt dig utan kämpa på bara o ring facket om du behöver hjälp!

2010-10-18 @ 16:25:54
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0