Ännu ett från "dag 3"



Blir inget pyjamasparty för min och Idas del. Mogge åker visst inte förrän på onsdag!
Det gör i och för sig inte så mycket då min huvudvärk har tilltagit i styrka. Aj!
Funderar på att ta en ipren faktiskt. Tar sällan värktabletter, men jag vill kunna sova ordentligt och slippa värken i morgon.

Ida, nu har jag aktiverat "samtal väntar". Bra va??
Passade även på att fråga lite om förlängning av abonnemang och ev. ny telefon. Den här verkar sjunga på sista refrängen plus att jag vill ha en iPhone som alla andra. Det är ju knappast en surfmobil jag har. Inte kan man ha spotify i den heller.

Kim ringer om en stund.
Oh, min babe <3


Kommentarer
Postat av: Lynn

Kul att se att bloggen är aktiv igen :P Du kommer klara det här galant!! hur går det med budgivningen? kram

2011-03-10 @ 20:12:11
URL: http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0