Dag 9 va?


God morgon!
Blev inte så mycket skriva av den här veckan. Har varit så sjukt trött efter nya jobbet att jag slocknat redan vid 20 snåret.
Har "åkt på" några läskiga utslag. Myggbettsliknande. Jag misstänker att det är loppbett. Fråga mig inte var de kommer ifrån för jag har inte den blekaste. Enzo kanske? Han kliar sig dock inte mer än vanligt. Får avvakta och se om jag får fler bett och så har jag ju faktiskt tvättid i morgon. Då åker allt i maskinen på minst 60 grader.

Idag tänkte jag ta en liten promenad till globen och kolla när optikern har tid att undersöka mina ögon för körkortstillståndet. Attila är nog hungrig dessutom, så det får bli en larv till henne.
Dags att promenera Enzo, hoppa in i duschen och sen bege sig då.


Ps. Saknar Kim som attans, så klart.

Kommentarer
Postat av: Sara

En brun emmaljunga classic sport har inhandlas. Nä vi har inte flyttat till hus, vi bor kvar på samma ställe som vi bort de senaste 2 åren.

2011-03-13 @ 16:06:01
URL: http://sarakristins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0