Min bebis

Oh, jag har ju glömt att berätta!
Enzo lyfte på benet för första gången i fredags när han kissade!!
Min stora lille kille :D.
Inte jättehögt, men man såg att benet var i luften i alla fall.

Nu har Enzo precis ätit sin kvällsmat och han åt jättebra nu oxå! Men han vill att man ska stå och titta på honom när han äter och gärna busa lite med skålen så det blir "roligare", haha tokis. Så himla skönt när jag ser att han verkligen får något i sig.
Han har sovit jätteläge nu så han är INTE vara trött när vi går och läggar oss strax. Det är som att ha ett litet barn.
Fast jag är å andra sidan inte heller särskilt trött, men det kanske ger sig är jag har läst lite.


Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske tar en tripp till biblioteket (blev inspirerad av djujet) det är ju bara ett hundratal meter. Dessutom är det ju bra för min plånbok!

Läste ut "Solrosskogen" av Torey Hayden förra veckan. Den var intressant faktiskt! Inte alls som hennes andra böcker. Riktigt oförutsägbar, sånt gillar jag.
Lite trög dock, men man ska absolut ge den en chans!
När jag var hos mamma i helgen passade jag på att snoka igenom min lillasysters bokhylla. Har ju gått igenom mammas för länge, längesen och nu har ju Hanna blivit så pass stor att hon läser vuxenböcker. Hon hade inte så många bra tyvärr, så det fick bli "Anne Franks dagbok". Läste den när jag gick i femman/sexan nångång men jag minns inte så mycket utav den om jag ska vara ärlig så jag tänkte plöja igenom den.. igen.
Den är inte så JÄTTEintressant. Men det är ju ändå en sann berättelse. Hennes egna dagbok lixom och det gör det hela mycket bättre. Men den är snart slut så det är lika bra att ta en sväng till bibblan.

Min vackra syster!
image28

Nu sitter jag här och äter mammas kakor. Det är något pepparkaksliknande med mandelflarn i. De enda hemmagjorda pepparkakorna jag gillar. Annars är det bara Anna's som gäller!

Det här blir nog allt för idag.
God natt peoples!

Kommentarer
Postat av: djujet

Vad skönt att Enzo börjat äta som han ska nu ^^

2007-12-05 @ 00:45:32
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0