"God morgon"

Nu har jag vaknat! Men jag lär sova minst en gång till idag.
That's me.

Har precis varit ute med Enzo i det här äckelvädret. Kan det inte vara lite sol istället?! Man blir ju inte gladare av att det är mulet direkt.

Känner hur det suger i magen av hunger (men jag lyckades faktiskt få i mig två mackor imorse!) men jag vet som vanligt inte vad jag är sugen på. Blir nog en burk coca cola.

Känner mig ofta helt tom och ensam när jag precis har läst ut en bok. Inte har jag fått de två böckerna jag beställde med posten heller. Hur ska jag ta mig igenom den här helgen utan en bok att läsa?!

Kommentarer
Postat av: Denise

haha, kul att du hittat hit Sarah! ;D
Höhö. Altså det är statestiken man tittar på - bara det att det är "unika besökare" - altså den blå linjen som man ska följa! Inte den röda. För den röda stiger var enda gång du trycker fram dig själv till din blogg - altså den blå linjen beskriver hur många "unika besökare" du haft under dagen!
Höhö. KRAM!

2007-11-23 @ 12:40:44
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0