Hej.. igen.

Jaa, här är jag igen.
Jag bryter säkert mot alla "blogg-regler" som finns, men vad gör det?
Jag har TRÅKIGT!

David sover i sängen, Franz ligger brevid mig här på armstödet i soffan och sover, Enzo ligger helt utfläkt i soffan och sover och Ruth vet jag faktiskt inte riktigt vart hon är men hon ligger TROLIGTVIS och sover.
Det är bara jag som är uppe och fettar i mig Buko-ost. Såna, trekanter med olika smak typ Räkor, champinjon, skinka osv.
Supergott!
Jag är så himla dålig på att äta i övrigt.
Äter endast middag i princip.
Jag är hungrig, men när jag öppnar kylen/frysen/skafferiet finns det inget jag vill ha. Så då låter jag bli, för jag vet av erfarenhet att om jag skulle äta nåt jag absolut inte var sugen på skulle jag bara må illa.
Försökte äta lite gröt imorse, men åt bara ett par tuggor.
På natten går det oftast bra att äta dock, fråga mig inte varför.


Nej, men nu är det nog dags för lillkillens nattpromenad sen ska jag nog läsa ut boken. Ska bli riktigt intressant att se hur den slutar faktiskt, har bara ett 50-tal sidor kvar.

God natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0