Tågäventyr

Jaha, då var man hemma igen. Sköönt. Äckelpäckelväder idag med.

På tåget in hamnade jag framför en tjej jag tyckte jag kände igen så himla väl, men jag kunde inte placera henne.
Sen började hon prata i telefon och när jag hörde hennes röst klickade det till. Det var ju Denize!
Nyfiken som man är var jag ju tvungen att få det bekräftat, så jag skrev ett "mess" på min mobil och gav henne, haha. Helt nördig.
Sjukt trevlig människa!
Pratade om lite allt möjligt en liten stund, sen skulle vi båda av så vi tog sällskap till tunnelbanan där vi skildes åt.
Är helt glad över att hon var så trevlig mot mig, inte för att jag trodde hon var otrevlig, men ändå, jag känner henne ju inte. Läser bara hennes blogg. Men är man nyfiken och framfusig så är man. Jag alltså.

Nu är jag om möjligt ännu tröttare, kanske ska "vila" i en timme eller två..

Kommentarer
Postat av: ewelina

svar; det var så lite så :)

2008-02-27 @ 18:00:45
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0