Dålig uppdatering

Vet att det är lite dålig uppdatering här, men jag har ingen lust att skriva just nu. Det är väl nån period man går igenom. Har inget särskilt att skriva om heller, men det kommer. Promise.
 Har ringt ett samtal idag, får se vart det leder.
Det känns fruktansvärt, men vad fan ska jag göra då?

Min ångest är som cancer. Den äter upp mig, förstör mig, förgör mig.
Men när jag är hos mina tjejer, Jennie och Jessica, lyckas jag faktiskt glömma allt.
Underbart.
Jag får skratta!
Skratta från hjärtat och det är så fruktansvärt skönt. Jag vill vara lycklig jämt!

Snart är hypnoterapin iallafall, har glömt vilket datum men jag tror att det är nu i veckan.

Imorn ska jag till Mahin. Ska bli både kul och jobbigt. Har ju inte träffat henne sen i mitten på december tror jag. Det har ju hänt en del sen dess. Jobbigt bara att åka den där förbannade vägen med tågäckel och grejer. Blä.
Men jag tar nog med mig presentkortet på H&M jag och D fick i julklapp av hans mamma, kanske hittar nåt som får mig lite pepp?

Jag har nog de skummaste matvanorna alltså.
Jag har ingen matlust ALLS på dagarna. Äter inte förrän D kommer hem, om ens då. Men på natten kan jag vräka i mig allt möjligt. Inte konstigt att min vikt pendlar upp och ner hela tiden.
Men jag orkar inte göra nåt åt saken, finns viktigare saker att ta tag i först och främst anser jag.

Nä, måste väl ta och hoppa i säng eftersom jag ska passa en tid imorn. Men jag lär väl inte somna förrän vid sexsnåret ändå. Hoppas bara att jag verkligen kommer iväg imorn oxå och inte velar och fjantar mig som vanligt. Wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Mariaaa

Hah, jaa.. den e lite skum. Och om man har en Mörkbrun bil är man mer värd! Vem vill ha en mörkbrun bil.. :)

2008-01-17 @ 10:40:25
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0