Hjälp mig med nya skor!

Hallå folket!
Kom hem från farmor för ett tag sen. Åt jättegoooood lasagne, mums! Till efterätt blev det cheesecake. Jag var sjukt mätt efteråt! Fick lite julklappisar med. Ett kuvert med 500:- och en påse Lindt choklad. Kanske dags att köpa skor nu? Vet inte varför men jag tycker det känns så tråkigt att köpa skor? jag är väl ingen riktig kvinna antar jag, haha. Jag vill köpa nåt annat. Typ kläder? Men jag behöver VERKLIGEN ett par skor. Jag tror faktiskt seriöst att de har börjat mögla! jag slängde ju dem en gång, förra vintern. Haha. Men jag saknade dem så jag tog tillbaka dem.
Men det är ju så dyrt med skor! jag går ju inte runt i några högklackat direkt, converse har jag men de är så kalla den här tiden på året. Måste köpa sneakers och de kostar ju mellan 700-1000! Om man ska ha några som håller!
Jag har ju som sagt haft mina sen i tvåan på gymnasiet. Sen..hmm..2003? Shit, haha. Känns som det var här om året. Tiden går så fort.

Nån som kanske kan tipsa mig om ett par schysta sneakers/gympaskor?
Nike eller Adidas vill jag ha.
Det braiga är ju iofs att jag kan ha barnstrl då jag har 35 i skor, hihi. Men kan ha vissa 36:or oxå. Det är bra för barnstorlekarna är inte alltid lika snygga som de vuxnas.


Håhåjaja, idag blir det tidigt i säng. Måste vända tillbaka dygnet någorlunda i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lollo

tack för kommentaren..jo, precis, vi umgicks ju rätt mkt under julen..vi tkr helt enkelt olika om vad det gäller att höra av sig osv..det e jobbigt som fan nu, men man vet ju att de nån gång går över =(

Kul med nynäshamnare förresten =)

2008-01-06 @ 22:46:20
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Denise

Hahaha, ja - dessa människor gör dessvärre det. Det är konstiga fenomen - mina föräldrar! ;)

2008-01-07 @ 09:46:58
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0